:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

05 July 2011

:: my wish ::

bila dok sorang2 ni
mula la dok terpikir
alangkah bagusnya kalau dok rumah
tak yah susah2 nk pikir pasal hal keje
dah tentu ada banyak masa dengan anak
boleh tengok perkembangan dia 
sepanjang masa
tentu seronok kan

tapi tu la
agak2 bila la aku boleh merasa semua ni
kalau la aku dah langsaikan segala hutang piutang 
(hutang2 masa belajar dulu tak abis2 lg)
dah tentu aku dok rumah jer
then buatla keje2 dari rumah
dapat duit poket sikit pun jadi la
harap sangat la ada rezeki 
untuk kami sekeluarga
semoga tahun ni hajat aku tercapai
tapi aku akan tetap bersabar 
sekiranya rezeki tidak berpihak kpd kami
walaupun bermacam2 dugaan 
kami hadapi 
semoga ada sinar di hujungnya