:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

26 August 2011

:: raya sudahhhh.....SELAMAT HARI RAYA.... ::

Tinggal beberapa hari lagi
Ramadhan akan berakhir
dan Syawal akan menjelma

Tahun ni jgk merupakan tahun pertama
aku menyambut raya bersama orang baru
maklumlah sebelum ni dah 3 thn dok beraya berdua
akhirnya tahun ni Tuhan makbulkan doa aku
untuk menikmati Lebaran seperti org lain

Sgt excited sbb first time kn
shopping raya pun byk kepada si comel
mama n papa tak kisah sgt
ni pun lum beli lg baju
huhuhu.....
tak pe masih ada masa lg...

 Terimalah ucapan dari saya sekeluarga
v
v
v
v
v
                                               -gambar ihsan dr google-



25 August 2011

:: CONTEST DUIT RAYA DELICIOUS-CUPPIES! ::


sesape nk join klik la banner kat atas yer
mana tau ada rezeki kan

tarikh tutup : 25 August 2011 

17 August 2011

:: hari ni tak cuti :;

hari ni keje
company tak amik cuti Nuzul Quran
erm.....seronoknya kalau dapat cuti
boleh la mengemas apa yg patut

aleesya lak antar ke rumah pengasuh
sib baik pengasuh dia nk jaga
mengenangkn papa ada keje nk buat
terpaksa hantar ok
kalau ikutkn malas nk susahkn org
sekali sekala pun wat lagu ni

16 August 2011

:: puasa yg ke 16 hari sudah... ::

nampaknya bulan puasa ni 
agak terbatas utk aku berblogging
maklumlah org busy kan

sama gak ngan aktiviti memasak aku
boleh dikatakan bulan puasa ni
jarang sekali dapur aku berasap
semuanya menu main tunjuk jer

harap weekend nnt ada la masa
utk aku masak
hari2 beli pun boring jgk

esok ada jemputan majlis berbuka puasa
kat rumah jiran aku
tgh pikir lg nih
nk pergi ke idak..
bkn sebab sombong ok
tp mengenang aleesya yg x boleh tahu peelnya
kalau dia meragam time org berbuka
huhuhu...xke nyaris namanya tu....

dah suruh hubby jer pergi
tp dia kata g sekali la...
wawawa....tgk la mcm mana sayang...
kalau aleesya ok...boleh la kite g sama2 k

05 August 2011

:: sudah 5 hari berpuasa.... ::

barulah dapat update blog ni

tahun ni puasa aku dah ada anak
agak mencabar jgk bg aku
sebab melayan karenah dia yg macam2
tak kira waktu sahur ke
waktu berbuka ker...
ada je peel dia..
ada masa dia ok..ada masa dia meragam..
time meragam la buat aku betul2 pening
sib baik aku leh kawal diri lg
aleesya...aleesya...
 nape la ngan kamu sayang

kalau dia nk ikut papa dia xpe
tapi masalahnya dia nak aku aje
cam mana tu
dah la aku nak buat keje...
huhuhu....time dia tdo la aku leh buat semua keje rumah
kira time tu aku jadi 
SUPERMAK
hehehehe.....
buat keje sepantas kilat tau
ye la..kalau aleesya dah bangun
sure dia akan cari aku
kalau la aku ada kose mcm dlm cite supermak tu
alangkah bahagia hidup aku
kuikuikui....