:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

05 August 2011

:: sudah 5 hari berpuasa.... ::

barulah dapat update blog ni

tahun ni puasa aku dah ada anak
agak mencabar jgk bg aku
sebab melayan karenah dia yg macam2
tak kira waktu sahur ke
waktu berbuka ker...
ada je peel dia..
ada masa dia ok..ada masa dia meragam..
time meragam la buat aku betul2 pening
sib baik aku leh kawal diri lg
aleesya...aleesya...
 nape la ngan kamu sayang

kalau dia nk ikut papa dia xpe
tapi masalahnya dia nak aku aje
cam mana tu
dah la aku nak buat keje...
huhuhu....time dia tdo la aku leh buat semua keje rumah
kira time tu aku jadi 
SUPERMAK
hehehehe.....
buat keje sepantas kilat tau
ye la..kalau aleesya dah bangun
sure dia akan cari aku
kalau la aku ada kose mcm dlm cite supermak tu
alangkah bahagia hidup aku
kuikuikui....