:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

15 October 2011

:: mengemas...mengemas.....n mengemas.... ::

hari ni el
tak sampai hati nk tinggalkn si kecil saya
demamnya masih tak kebah lg
jap gi nak bawak gi klinik

dan disebabkn hari ini EL
kami, suami isteri sepakat utk mengemas rumah
maklumlah hari2 biasa
tak terkejar dek tangan utk membersihkn segala isi dalam rumah
setakat sapu sampah tu masih mampu dilakukan
tapi kalau nak mop lantai...
biasanya hujung minggu je lah

so hari ni pulun 
dr ruang tamu hinggalah ke dapur
sementara si kecik saya sedang lena
haruslah kami menghabiskan keje2 kami
kalau tidak memang haru
mana nk buat keje rumah n 
mana nk layan si kecik yg saya sayang sgt2 nih

sambil2 tu sempat jgk saya masak kn bubur > utk buah hati saya<
biar semuanya siap serentak
pas ni boleh la merehatkn n m'guling2 kn diri