:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

04 April 2013

kerja terkini



sekarang dok mabuk download movie
maklumlah sejak ada anak ni
panggung wayang dah tak jejak dah
last pegi pun masa lepas bersalinkan Aleesya
tengok cite apa tah
kalau tak silap Hantu Mak Limah Balik Rumah rasanya

tu la kali terakhir tengok movie kat wayang
kesian sangat
nak angkut anak-anak sekali masuk panggung wayang
belum masanya lagi kot
tunggu diorang semua besar sikit
mama tak sanggup nak berdepan ngan kerenah anak-anak kecil ini
hehehehe
maklumlah tempat awam kan
paham-paham aje lah

jadinya nak tengok movie terkini
kena lah download
senang cite

cuti hujung minggu boleh la layan
sekarang susah nak tengok tv
sebab nya anak dara saya asyik la 
ngan BabyTv dia
mama tak de peluang nak nengok
melainkan time dia tido aje
tak apa lah anak
untukmu mama rela berkorban
^______^