:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

14 March 2011

**aleesya ~ 4 months**

Hari ni bawak my lovely daughter g check up 4 months. Pg2 lg dia dah kejutkn mama n papa...huhuhu...mmg dah slalu sgt dah...dia lah org pertama yg bangkit dulu... x kasi can langsung mama n papa tido lama sikit...pulak tu klu bangun dia diam xper jgk..ni mcm nk kejutkn satu tmn lak...sore dia...huhuuh...leh wat mama panas hati skjeap...tp mama sabau...sabau...tu la baby kn...nk wat mcm mana, kena lah hadapi jgk situasi ni...

Kat klinik pun mrengek je aleesya...sebetulnya aleesya nk 'mgempeng' jer koje nya. Klu ada mama, itu adalah wajib utk aleesya. Sib baik la kat rumah pgasuh dia jadi sorg budak yg baik. X byk ragam, suka tido n x myusahkn org langsung. GOOD GIRL DEAR.....WE LOVE U SO MUCHHH K.... pandai sgt jaga diri. Tu yg mama n papa hrpkn...kat rumah sdiri xper....dah tahu dia tentu nk kn perhatian dr mama n papakn?

So, progress aleesya for 4 months ni kira ok la....berat naik...wpun x byk..still naik jgk...dr 6.2kg naik ker 6.6kg...cuma aleesya belum pandai mengiringkn badannya...ye la mcm mana nk mengiring..klu baring jer mesti menangis..pas tu plk...boleh lak angkat2 kepala....ha..tu mnunjukkan yg dia nk bangun..xnk baring ok...

risau jg bila pk bila la aleesya nk mengiring kn...tp x pe la...setiap baby perkembangan nya lain2...ada yg lambat...ada yg cepat...xkira la sayang mama....asal kamu sihat selalu ye nak...

Aleesya pun skrg dah pandai hisap jari....klu boleh satu tgn tu nk masuk mulut dia yg comel tu...dah pandai berborak ngan mama n papa...suka sgt meneran suara...dan dah mula kenal org...suka mgempeng...suka sgt window shopping...hehehe...ikut sapa nih? 

X lama lg dah nk masuk 5 bulan....apa progress tbaru aleesya...kite tunggu dan lihat k..

Da......