:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

19 March 2011

**my 6th entry**

Hari ni baru dpt update blog....
Dua hari tak dpt nk buat entry...busy skit
Ditambah pulak dgn ragam aleesya yg suka menangis
Jenuh dok pujuk
tapi still tak boleh mredakan tangisan si kecik...
rupa2nya nak tido....tapi dia punya melalak...
aduyaiiiii.....
boleh buat jantung mama ni terhenti sekejap la...
sib baik mama ni pyabar (ohohoho....ya ker? klu papa tahu ni sure
dia akn pangkah..hehehe)
Dua malam berturut2 aleesya mragam...harap sgt la hari ni x
pulak tu...sejak dua menjak ni
mama tak cukup tido...klu kat opis tak usah cakap la...
mengantuk Ya Rabbi...mcm apa jer...
Kat depan pc pun leh terlelap jap
Apa nak jadi ni...

 ni la anak mama yg kuat menangis ni...
walau apa pun
mama SAYANGGGGG aleesya

Esok ada plan ngan FIL
Programnya....melawat Zoo Taiping
Nak bawak aleesya gi jalan2
walaupun dia kecik lg...
tapi anak mama dah bijak dah..
mesti dia excited bila tengok haiwan2 kat zoo tu