:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

12 May 2011

:: new babysitter for aleesya ::

sebelum ni aku ada cite pasal
keadaan aleesya di taska kn
 
so disebabkan aku tak puas hati 
dengan cara diorg jaga aleesya 
aku amik keputusan cari new babysitter  
 ye la…ibu mana sanggup tengok keadaan 
anak yang murung kn 

totally keadaan aleesya mmg lain 
betul2 berubah 100%
dr seorg yg periang 
dia mjadi pendiam 
dr seorg yg ceria
dia menjadi murung
dan yg paling buat aku tersentuh hati 
bila mana dia hanya pandang aku dengan penuh makna 
bila aku memanggil nama dia 
sinar mata dia  s’olah memberitahu yg dia betul2 tak happy kat sana…
dan aku dpt dengar bisikan hati dia
"mama, papa..kenapa hantar aleesya kat sana
aleesya tak suka..diorg tak hiraukan aleesya"
ooh sayang....sedih nya mama
maafkn mama yer nak..


jadi keputusannya
aku dan hubby amik kata sepakat 
utk m'cari pengasuh yg betul2 boleh mengasuh aleesya

alhamdulillah..syukur sgt2…
nasib mungkin menyebelahi aleesya…
akhirnya bertemu jgk dengan pengasuh yg aku rasa amat sesuai…
baru shari aku hantar dia ke sana..
nampaknya ada perubahan….
wajahnya sudah kembali ceria…
Alhamdulillah....