:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

05 May 2011

:: thursday oh thursday ::


hari ni hari khamis
disebabkan aku busy sejak dua menjak ni
blog pun tak sempat nak update
apatah lagi bw
memang tak dan..
(kalau sempat nanti aku mesti terjah punya)

minggu ni sibukkan perihal aleesya
hari ni dah hari ke 3 hantar dia ke taska
emmm…nampaknya dia tak ok
menangis…menangis dan menangis
tapi makan n minum sib baik ok
kalau tak susah jgk aku

cuma yg tak bestnya
badan aleesya dah lebam sikit2
ada cakaran kat kaki dia
bukan sebab kena cubit or pukul
or budak lain kacau dia
tapi sebab lain
memang dia tak boleh letak dalam baby cot

sebagai alternatif aku bawak playpen ke taska
harap pas ni tak de la lebam n benjol sana sini
lantaklah apa diorg nak cakap
janji anak aku tak de parut sana sini

ohhh….cian anak aku…uwaaaaaaaaa…

actually diorg mintak aku bawak crib utk baby cot tu
boleh cover aleesya
tapi mana ada masa nak cari
nak tunggu weekend
tak sanggup aku
karang penuh lak tanda2 kat badan anak aku tu
aku bawak jer apa yang ada kan

v
v
v
v

macam dalam gambar ni
(pinjam yer tuan rumah)
comel jugak kan
tak pe la next time order


lagipun aleesya dah pandai meniarap
dah pandai pusing2 kan badan dia
kalau menangis mesti dia guling2kan badan
tu yang buatkan aku risau sgt
tak kisahlah janji anak aku ok

tak sabar nak amik dia hari ni
susah jgk hantar ke taska

hantar kat pengasuh
bab kebersihan tak berapa nak berkenan
jaga pun mcm tak ikhlas
taska lak macam ni

mana la aku nak letak anak aku ni
nk bagi mak jaga
erm...jauhnya aku rasa
walaupun boleh balik tiap2 minggu
tapi rasanya tak sama
aku dah tentu tak dapat tidur dengan dia
tak dapat main dengan dia
tak dapat uruskn makan minum dia
dan yg pasti aku mesti dilanda kerinduan 
tahap melampau punya.....