:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

07 December 2011

:: rentetan dr peristiwa itu... ::

chewahhhhh..tajuk tak boleh bla....
hahahahaha

oklah..now continue...
entry sebelum ni aku ada cite pasal 
kamera kesayangan aku hilang kan…
now dah jumpa balikkkkk…
seronoknya….
alhamdulillah…
syukur sgt2…

kisahnya macam gini…
satu pagi ni dah siap2 nak pegi keje …
terus masuk keta ngan aleesya…
pas hubby duduk n start enjin dia pass kamera kat aku…
sambil cakap..”jom aleesya kita amik gambar….” 
aku ni kan memang suka snap2 pic….
terus je aku capai kamera tu 
(ms ni memang tak perasan kamera aku tuh).. 
pas snap bagai…
aku rasa setting tak betui…
cos aku ingat tu kamera hubby aku…
alih2 bila aku pusingkan kamera tu…
terus aku menjerit ….
sampai si aleesya terkebil2 la tgk 
mamanya menjerit macam hapa ntah….
hehehhe…lawak betul la…
cam ne la aku boleh tak perasan…lawak2…
then tanya hubby mana dia jumpa kamera ni…
dia ckp la ms cuci keta 
budak cuci tu jumpa bawah seat…
punya la aku cari bagai nak rak…
rupanya dok bawah seat aje….
hehehe…sabor je la…

so pas ni boleh la aku teruskan 
aksi tembak menembak ni…
suka nya hati aku….
lalalalalalala......