:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

13 January 2012

:: hobi aku ::

Aku memang suka baca novel dari sejak zaman sekolah lagi 
then masa kat universiti aku baca tak konsisten…
pas tu sambung baca balik masa aku wat pratikal 
and pas koje je aku dah kurang baca 
maklumlah masa senggang tak de cos aku memang banyak keje 
and sokmo busy 
so masa membaca agak terbatas 
and now aku macam nak mula baca balik novel-novel aku 
ada yang aku dah beli agak lama 
tapi masih cantik dalam balutan plastik 
tak bukak-bukak pun 
jadi semangat nak membaca novel mula kembali menyerang nih 
last aku baca novel masa aku dalam pantang…
itu pun banyak gak skipnya
ye la ada anak kecik kan

now aku nak cari novel2 hasil nukilan Siti Rosmizah…
novel dia best sangat…
ni salah satu koleksi dia yg aku ada


 Andai Itu Takdirnya

novel ni best sesangat
sadis ok cite ni
kalau wat drama bsiri ni....sure meletops ok
then dia ada lagi 3 novel 
dan aku belum dapatkan lagi
hari tu aku cari novel Cinta Kau dan Aku
out of stock ok
susah tul nak dapatkan
last-last terus aku lupa nak beli
rasanya pas ni aku beli online kot
senang sikit
tak yah nak angkut anak n laki g kedai buku
kesian kat diorg nanti 
dok tunggu aku membeli

ni novel2 yg aku akan dapatkan





walaupun dah lama terbitannya
aku tetap nk memilikinya