:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

11 July 2013

puasa @ 11072013



Alhamdulillah....hari ni dah hari kedua berpuasa
dan ini merupakan puasa yang pertama 
untuk aku sejak dok rumah ni
mula-mula dulu rasa bosan jugak
rasa macam pecah kepala
maklumlah dah terbiasa bekerja kan
sekali dok rumah 
rasa lain macam......
hahahaha

tapi sekarang
dah tak dah
rasa seronok pulak
rasa nak dok umah jer...
tak mo koje dah...(macam la boleh sangat.... :p)
InShaAllah....mudah2an
mana la tahukan kalau Tuhan perkenankan impian aku ni
syukur sangat-sangat

paling best 
dapat membesarkan anak depan mata
tu yang paling diimpikan sebenarnya

sepanjang bulan puasa ni
nampak gaya berbuka sendiri
dan hanya ditemani anak-anak aku
sob...sob..sob...
sedihnya

maklumlah...sang suami sibuk mencari rezeki 
jadinya kena la faham...
tahun lepas pun sama
ada la sekali dua je berbuka bersama
tahun ni repeat lagi
huhuhu....tak pe la
nak buat cam mana kan
redha aje lerr....