:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 September 2013

Balik Bandor 2



Entry sebelum ni ada cite pasal kite org g sungai besar kan
Actually kite org gi 'beraya' umah bakal BIL...umah family dia
Masa raya tak sempat sampai
Jadinya pergi la lepas raya
Huhuhuhu


Disebabkan kiteorg dah inform nak datang
Maka tengahari tu makan besar la kami
Berlaukkan ketam masak lomak cili api
Udang masak boyan » masakan org boyan katanya « 
Sayur campur 
Ikan goreng
Memang kekenyangan la kami
Alhamdulillah
Semuanya sedap-sedap belaka


Lepas makan kami bersantai
Tu pun after basuh pinggan semua
And kemas apa yg patut 
Memang ramah tamah family diorg
Jadinya kami takde la segan sangat
Dah macam family sendiri pulak


Ptg tu kami ke bendang
Kami ke rumah mak kandung bakal adik ipar
Sebenarnya bakal BIL ni dijaga oleh adik mak jaga (kira mak usu dia) since dia baby lagi
Ada la sejarah kenapa dia diserahkan kepada mak usu dia


Masa kami sampai 
Padi dah dituai...
Jadinya tak dpt la nak tengok 
Pemandangan yang cantik


Tak lama pun kami kat sana
Sebab dah petang kan
Lepas tu on the way nak balik 
Kami singgah jap kat kedai kain
Ikut kata bakal mak BIL 
Kain kat kedai tu murah2
Memang murah pun
Dah la cantik2
Memang rambang mata dibuatnya


Aku beli 3 pasang je
Total semua dalam RM60++
Kain chiffon yang sangat awesome pun murah...semeter dlm RM11++
Pic yang aku attach tu kain chiffon yang adik aku beli
Memang berbaloi la
Tak silap aku nama kedai ni Kedai Banjhir...lebih kurang gitu la ejaan dia
Nanti nak beli lagi aku kirim je kat adik aku
Heheheh....


Dah siap shopping semua
Kami singgah semula rumah family bakal BIL
Minum petang
Dah dijemputkan
Takkan nak tolak pulak


Dalam pukul 6.30ptg
Kami gerak pulang
Perjalanan balik taklah seteruk masa kami nak pi sana