:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

15 February 2013

:: entry untuk hari ini ::

esok and lusa cuti
dalam kepala otak ni macam-macam nak buat
tapi 
selagi hal rumah tak settle
selagi tu la tak bergerak apa yg dirancang

orang lain kalau balik rumah je
mesti happy kan
tapi tuan tanah ni
tak happy kot
bukan tak besyukur tau
tapi sebab semua dalam rumah ni lintang pukang 
dah macam kapal karam yang 
tak berapa nak karam

penat mata ni memandang
penat lagi otak memikir
bilakah semua ni akan berakhir

macam cuti CNY beberapa hari yang lepas
pas balik bandor
sampai rumah hari senin
selasa and rabu cuti
cuti sesaje
boring giler sebab takleh nak buat apa-apa
hanya buat yang rutin jer

yang lebihnya melayan 
anak-anak kesayangan
sib baik ada puteri and puteraku
dapatlah aku bermanja dengan diorang


** la ni adam dah cerdik..tak mo baring...mau dipegang aje...huhuhuhu...adam
jangan la jadi macam kakak kamu dulu...mama nak buat koje pun susah...
ni la akibatnya kalau balik bandor..ade je yang dok melayan dia..dah sedap dipegang...
sekali letak dalam baby kot...ha..amekaw...menangis
kua-kuat...yang jadi mangsa...mama la...huuhuhuhu.....harap kat rumah
pengasuh perangai nya tidaklah sebegini...nanti susah lak jadinya..adam..o...adam...**

**aleesya pulak makin besar ni makin cerdik...ada je keletah dia..
dah pandai marah orang, dah pandai merajuk, dah pandai tak nak kawan
mama, adik and papa, and macam-macam lagi lah...
paling kelakar kalau mama tengah cakap dengan papa..
tetiba dia menyampuk..."sibuk jerrrrr"..sambil menjeling kite...
amboi anak..sudah pandai yer kamu...sape la punya perangai yang kamu ikut ni
yang pasti bukan mama k...hahaha.....

walau apapun kamu berdua tetap di HATI mama papa selamanya
permata yang sangat bernilai
yang tak akan ditukar ganti

kamulah KEKUATAN mama papa
NYAWA kami yang berharga
SAYANG KAMU