:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

23 February 2013

:: sakit kepala @ kepala sakit ::

dah beberapa hari sakit kepala
pulak tu 
sakit sampai ke tengkuk
ke sebab tak cukup tido yer

tapi
dulu masa mengandungkn adam
pernah diserang sakit yang amat sangat
rasa kepala tu diperah-perah
and ditarik-tarik
sakitttttt gilerrrrrr
nak membongkok tak boleh
nak batuk pun tak boleh
nak bersin pun tak boleh
kesiankan 

sebelum pregnant pun ada jugak
tapi kerap berlaku time tidur
tengah-tengah malam pulak tu
sedar-sedar je 
terus sakit

nak explain pun tak reti macam mana
tapi kesakitan yang dialami 
memang tak tertanggung..
tahan je mampu, ubat tak makan
sebab tak nak dibiasakan
last-last pejam pejam mata 
tahan sakit
then sambung tidur balik
bangun pagi
dah pening-pening
dalam setahun ada la lima kali
penyakit ni datang

then masa pregnant aleesya 
takde lak sakit kepala macam tu

time adam ada balik
hmmmm.....jumpa doc
doc kata takde apa
maybe sebab stress
or berkaitan dengan mata

nak kena jumpa doc lagi ni
takut ada penyakit lain pulak
harap-harap takde la
takut ok

pic from google