:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

14 February 2013

:: happy birthday to me @ 13.02.13 ::

semalam genap la umur aku 33
huhuhuh...sudah bertambah lagi satu angka
pada 13.02.13
**cantik jgk no ni**
semoga aku sentiasa sihat 
dan hidup gembira di samping 
family tersayang
dimurahkan rezeki aku sekeluarga
dan sentiasa berada di bawah keredhaan Illahi

makin meningkat usia ni
makin takut pulak aku nak hadapi hari2 depan
sangat takut ok
yang mampu aku buat
aku usaha
aku berdoa
dan keputusannya biarlah
Allah s.w.t yang tetapkan
kerna Dia Yg Maha Mengetahui 
apa yang terbaik untuk umat-Nya 
yang lemah lg hina ini

so far takde celebration spesel pun
coz my hubby pun g kursus kat lumut
so smlm just rehat kat rumah ngan anak2 kesayangan
and hari ni baru start koje
mood > kesunyian + keboringan <
kahkahkah...cos org lain masih bercuti