:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

22 March 2013

tak sihat lagi



bukan tuan punya diri
tapi 
si permata-permata hati
bila mana demam
dan selsema datang menyerang
pulak tu 
asyik on off aje 
pening..pening

semalam petang
nak masuk keta
tengok aleesya dok tido
first time dia macam tu..
selalunya dia la paling happy
bila nampak aku...
aku lak betul-betul tersentuh hati
tengok gaya dia tido..
bila en. hubby bagi tau
masa dia amik aleesya
aleesya dok nangih
hati aku dah lain macam
(tak suka kalo anak tak sihat, rela kalau aku yang tak sihat
tapi ni semua dugaan...aku redha..)
sedih
maybe dia tak sedap badan

petang kelmarin
bibir dia merah-merah
merekah jadinya
dari situ dah tau
dia nak demam

dan malam tadi
memang betul
dia demam
pas tu tunjuk kat telinga
sakit katanya
maybe panas 
tido pun tak lena
kejap-kejap bangun
nangis
pas tu tido balik
then bangun
nangis lagi
tido balik

haih…masalah nya
bila aku pujuk
tak mau
nak papa..nak papa
(anak papa sungguhhhh ^__^)
so en. hubby la yang dok uruskan dia

alhamdulillah
pagi ni bangun
ceria aje
macam selalu
harap-harap
aleesya dah sembuh

adam pulak selsema
malam sok sek sok sek
jadinya tido pun
tak berapa nak lena jugak
sib baik tak teruk

ingat nak el
tapi bila tengok dua-dua 
dok ceria pagi ni
terus tak jadi
kalau diorg pasif
and nampak sakit tadi
memang aku el la
(maklumlah cuti tak banyak
kena pandai guna
kalau tak
unpaid leave la jwbnya 
sampai hujung tahun)


sangat-sangat susah hati

bila anak-anak tak sihat