:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

19 April 2011

::aku dalam kepeningan::

hari ni public holiday
aktiviti >> lepak kat rumah bersama family
mood>> happy lor.......
maklumlah cuti kan
tapi esok tak best
sebab dah kena g keje balik

sebenarnya kepala ni dok pening
pikirkan pasal nanny aleesya
nak tukor ke idak
ermm....nak antar taska...
kejap rasa ok
kejap rasa tak ok
tapi TERPAKSA anto jgk
sbb
keje aku sekarang ni tak provide cuti
nk cuti
kena tunggu next year
dan kalau aku amik cuti
gaji kena potong >> dah la gaji ciput je
(kalau nak tahu kat opis aku ni, setahun keje baru
dapat cuti tahun.......lama tuuuu)

huhuhuhu
inilah masalah aku
sbb apa aku kena anto aleesya g taska

huiuhhhhhhh pening kepalo nih
dok pikir....

aleesya sayang....
macam mana nih
mama ngan papa dah pening kepala ni

?????????????????????