:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

14 April 2011

:: dua hari rasa macam dua tahun da ::

tu la
rasa macam lama tak jenguk my blog
padahal baru dua hari jer pun miss
hehehhe
tapi terkilan la jgk
tak dan nak bw blog kekawan

kat opis dah tentu la sibuk ngan kejekn
kat rumah pun sibuk  jgk
nak layan anak
nak layan suami
nak wat keje rumah lagi
huhuhu
bila masa la nk jenjalan kat blog kekawan kn

ni pun sbb anak dah tido
en suami lak ada keje
jadi boleh la mengupdate blog aku yg x seberapa nak meletop nih
maklumlah
banyak benda nak kena belajo
banyak bendo yg aku tak faham
banyak bendo yg aku kena tahu
so kesimpulannya
kena la  wat one by one kan

oklah...aku nk jenjalan jap...
nak tinggalkan jejak
harap tak terbantut la niat aku nih
takut cakap jer poyo...
nak ber'bw'
tapi habuk pun tarak


sekadar gambar hiasan