:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

14 April 2011

:: edit mengedit ::

aku suka sangat mengedit gambar
suka buat sesuatu yg aku rasa cantik pada pandangan mata aku
aku ni tak lah pandai sangat
masa study dulu pun
aku tak amik subjek yg ada kaitan dengan seni ni
last belajar pun masa form 3

tapi terus terang aku cakap
aku mmg suka bab2 seni ni...
lebih2 lagi seni melukis
tapi bila zaman dah makin canggih
maka makin lg up la hasil keje seni kan

walaupun tak genuine
tapi berbaloi la
sebab gambar2 yg dihasilkan
lagi menarik dan tertarik

kalaupun gambar yg diambil dah cukup menarik
tapi kalau kita bagi tambah sesedap rasa
lagi ummmmmppphhhhhhh la jawabnya

mcm aku nih
suka sgt klu gambar yg aku amik
aku beri impak yg gempak2
tapi tak de la gempak sangat pun
poyo je kan aku nih
sekurang-kurangnya 
org kata sedap la mata memandang

tapi serius la
aku memang suka sangat mengedit gambar
cuma aku belum pass lg
edit dalam adobe photoshop

so penyelesaian nya
cari la website2 yg sesuai 
utk aku edit gambar2 aku
hehehehe.....
tu jer yg mampu


 ni la salah satu pic yg aku suka bangat
hasil edit'an tangan aku ;P