:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

:: OUR LOVELY PRINCESS ::

:: OUR LOVELY PRINCE ::

Lilypie - Pregnancy

20 April 2011

::selesai sudah::

Alhamdulillah…
insyaAllah masalah aku akan berakhir
huhuhu…kalau tak
tak tahu lah nak habaq

aleesya pun dah besar
harap sangat kat tempat baru nanti dia ok
dan org2 kat sana pun jenis yg ok jgk
tak nak ada masalah
yg buat aku rasa tak puas hati

walaupun berat rasa hati ni
tapi ini yg terbaik utk dia

ye la..kalau nak yg tip top
bek jaga sendiri kan
but aku belum mampu lg
tunggu lah
insyaAllah
memang hajat aku
nak melihat anak membesar depan mata
dengan hasil usaha aku sendiri
akan kesampaian….