:: OUR LOVE ::

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

23 April 2011

::BEN ASHAARI CARI BLOG LAH !::


salam semua
kembali bersama segmen dengan en. ben
sape-sape yg nak join boleh klik SINI YERRR


ok...kite kembali ke soalan yg telah diberikan oleh en. ben 

V
V
V
V

 Siapa yang mempengaruhi aku untuk membuat blog
*
*
*
Actually tak de sape pun pengaruhi aku utk mencampakkan diri
dalam dunia blogging ni
dulu aku dah ada blog
disebabkan kesibukan tahap melampau
sampai blog sendiri pun dah lupa namanya
apatah lagi id dan password
nak mencari punya la maleh
alih2 buat baru je la
jadi sekarang ni nak menyambung kembali
apa yg telah hilang dulu
banyak benda yg aku kena belajar lagi
tengok je la blog aku yg tak siap ni


Siapakah sumber inspirasi aku
*
*
*
em....ramai kalau nak dikirakan
salah satunya
blog ni >>>>>>IBUAYAHDAMIA &
DAMIAQISH
dari dulu lagi suka sangat follow blog diaorg ni
kira mereka2 ini mjadi sumber inspirasi aku lah